Naši predstavnici na županijskim natjecanjima

Posted on Updated on

rezultati-gif-animacijaOni su pokazali najbolje znanje na školskoj razini i predstavljali su našu školu na županijskim natjecanjima. Kako su se pripremali, koje su mjesto osvojili, jesu li zadovoljni svojim rezultatom? Odgovore saznajte u našem kratkom intervjuu. 

Razgovarali smo s učenicom 5. razreda Mijom Funarić, učenicima 6. razreda Helenom Benko, Lorenom Čolak, Petrom Damjanovićem, Lejom Frajhaut, Tejom Šokčević, Marijom Kucjenić, sedmašima Lukom Bakaji, Ninom MikićNoom Zmaićem i osmašicama Ivom Funarić, Izabelom Kovačević i Vedranom Zelić.

Kako ste se pripremali za natjecanje?

Izabela: Imala sam svoje materijale i učiteljica mi je dala još neke.

Vedrana: Učila sam iz materijala koje mi je pripremila učiteljica. Inače gledam televizijski program na njemačkom jeziku.

Iva: Učitelj iz tehničkog nam je dao testove od prošlih godina koje sam onda kod kuće rješavala.

Luka: Rješavao sam testove od prošlih godina.

Petar: Rješavao sam zadatke koje mi je učiteljica dala.

Kakav ste uspjeh postigli na županijskim natjecanjima?

Vedrana: Osvojila sam 3. mjesto na Županijskom natjecanju iz njemačkoga jezika.

Izabela: Osvojila sam 6. mjesto na Županijskom natjecanju iz hrvatskoga jezika.

Petar: Bio sam 8. na Županijskom natjecanju iz matematike.

Noa: Moglo je i bolje. Bio sam 5. na Županijskom natjecanju iz tehničke kulture u kategoriji Strojarske konstrukcije.

Lorena: Mi smo zauzele 15. mjesto od 20 na Vjeronaučnoj olimpijadi.

Marija: Mogla sam i bolje na Županijskom natjecanju iz tehničke kulture u kategoriji Graditeljstvo. Završila sam na 18. mjestu.

Nina: Na Županijskom natjecanju iz tehničke kulture u kategoriji Obrada materijala zauzela sam 12. mjesto.

Luka: Završio sam na 4. mjestu na Županijskom natjecanju iz tehničke kulture u kategoriji Modelarstvo uporabnih TT.

Mia: Ja sam bila 7. na Županijskom natjecanju iz tehničke kulture u kategoriji Maketarstvo i modelarstvo.

Iva: Bila sam 3. u kategoriji Elektronika na Županijskom natjecanju iz tehničke kulture.

 

Na pitanje jesu li svojevoljno išli na natjecanje ili ih je učitelj nagovorio, dobili smo jednoglasan odgovor: SVOJEVOLJNO!!!

Kada smo ih pitali jesu li zbog natjecanje morali žrtvovati vrijeme za prijatelje ili smanjiti vrijeme na računalu učenici su rekli kako nisu zapostavili svoje slobodno vrijeme ni društvene mreže. Osim Izabele koja je rekla kako se pripremala za natjecanje vikendom, ostali učenici iskreno su priznali kako su s pripremama počeli koji dan prije samog natjecanja ili su samo radili na satima dodatne nastave sa svojim učiteljima.  

Jeste li imali tremu?

Vedrana: Nisam imala nikakvu tremu niti sam osjećala ikakav pritisak.

Iva: Bude uvijek prisutna trema. Sudjelovala sam već na natjecanjima, ali imala sam tremu.

Izabela: Predosjećala sam kako će biti. Natjecatelji s naše županije bili su jako dobri i prošli na državno natjecanje.

Noa: Ne. Bio sam smiren i opušten kako bih što bolje riješio test.  

Lorena: Nije bilo treme, natjecanje je ekipno. Natjecali smo se ekipno protiv Donjih Andrijevaca i Sibinja na Vjeronaučnoj olimpijadi.

Jeste li upoznali novo društvo?

Lorena: Imam novu prijateljicu Gabrijelu iz Sibinja. Odmah sam ju dodala na fejsbuk.

Noa: Upoznao sam dječaka iz Podvinja s kojim sam se sprijateljio i razgovarali smo o raznim temama.

Izabela: Išla sam nekoliko puta na natjecanja iz hrvatskoga jezika pa sam već znala neke učenike koji su isto tako dolazili više godina na natjecanje.

Naši sugovornici zaključili su kako će se i sljedeće godine natjecati, a mi ćemo svakako pratiti njihove rezultate i uspjehe! 

IMG_20170320_134250

S lijeva na desno: Iva Funarić, Petar Damjanović, Izabela Kovačević, Vedrana Zelić, Lea Frajhaut, Marija Kucjenić, Lorena Čolak, Helena Benko, Tea Šokčević, Mia Funarić, Noa Zmaić, Nina Mikić i Luka Bakaji. 

Davor Barukčić i Pavao Petrović

Komentiraj