Razgovor s trenerom plesnog kluba Kick

Posted on Updated on

ples_kaverOd prošle školske godine naši učenici mogu plesati akrobatski rock and roll pri plesnom klubu Kick

 

Razgovarali smo s trenerom Ivanom. Pročitajte što smo saznali. 

 

Možete li nam se kratko predstaviti i reći nešto o sebi?

-Ja se zovem Ivan Lazić. Rodom sam iz Slavonskog Broda. Vodim plesni klub Kick koji postoji već 8 godina.

Što nam možete reći o Vašoj plesnoj karijeri?

-Plešem od 8. godine života, a rock and roll već 22 godine. Proputovao sam pola svijeta, od Mađarske do Francuske. Rezultat koji mi najviše znači jest onaj na Svjetskom kupu u Mađarskoj 2004. na kojemu sam osvojio 6. mjesto, a potom 2. mjesto na Kupu Republike Hrvatske 2014., ali zapravo cijenim ovu nagradu iz Mađarske. U mladosti sam više puta zaredom bio proglašen za najtalentiranijeg plesača u Brodsko-posavskoj županiji.

Koliko plesnih grupa vodite?

-Vodim grupe u 10 različitih mjesta, a sveukupno 130 djece.

Što mislite o našoj plesnoj skupini u Vrpolju? 

-Pa drago mi je što vas ima mnogo velikih plesačica s kojima bismo mogli postići vrlo dobre rezultate.

IMG-78ad92b729e484a927d76bc9de2bf8df-V
Fotografija s treninga.

Primate li nove članove?

-Ovom prilikom zahvaljujem mladim novinarkama (na fotografiji novinarke Lana i Manda s trenerom) koje su me intervjuirale i volio IMG-08a935bda972ff4c0e6b373b447d6098-Vbih pozvati svu djecu iz Općine Vrpolje da dođu i zabave se na treningu .

 

Treninzi su utorkom i četvrtkom u školskoj dvorani u Vrpolju od 17 do 18 sati pa tko želi neka se pridruži! 

 

                                                     

                       

 Lana Funarić

i

Manda Matuzović

 

Komentiraj